أحمد سعد عن أزمة القميص الشبك: عمرو دياب لبس حلق ومحدش هاجمه – صور

قال المطرب أحمد سعد:”الناس كان عندها حق تهاجمني لما لبست القميص الشبك في إحدى الحفلات الغنائية، أنا غلطت واعترف بكده ولهم حق يزعلوا مني”.
وأضاف خلال برنامج “بيت السعد” المذاع على قناة “إم بي سي 1″:”القميص الشبك ده كان طالع موضة في إيطاليا، ومكنتش أعرف إن هيكون فيه رد فعل غاضب من الناس عليا، بس فعلا إحنا مجتمع ليه عادات وتقاليد مينفعش أي موضة ننفع نلبسها”.

ولفت أحمد سعد إلى المشكلة كمان إني في الحفلة لبست الحلق مع إني والله العظيم كنت توبت قبلها بـ3 سنين، كنت دخلت في التوبة ومشيت في الطريق المستقيم بس جيت في الحفلة دي وحسيت انها تريند ولبست القميص الشبك والحلق.

وأشار:”الناس حاطيني في مكانة معينة، يمكن فيه ناس تانية تلبس الحلق والقميص الشبك والجمهور يتقبل الموضوع ده معاهم، يعني مثلا عمرو دياب والشاب خالد بيلبسوا حلق ومحدش اتكلم عنهم ولا حصل حاجة أنا لبست حلق الدنيا كلها قلبت عليا”.

بوابة فيتو

كانت هذه تفاصيل خبر أحمد سعد عن أزمة القميص الشبك: عمرو دياب لبس حلق ومحدش هاجمه – صور لهذا اليوم نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكاملة ولمتابعة جميع أخبارنا يمكنك الإشتراك في نظام التنبيهات او في احد أنظمتنا المختلفة لتزويدك بكل ما هو جديد.

كما تَجْدَرُ الأشاراة بأن الخبر الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على كوش نيوز وقد قام فريق التحرير في الخليج 365 بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر من مصدره الاساسي.

أخبار متعلقة :